mandag den 4. oktober 2010

Man ved, man er ved at blive voksen..

.. når man selv skal betale sine regninger. I mit tilfælde er det kommet til telefonregningen - altså min egen mobil. Mange af jer har sikkert selv betalt den i lang tid (Julie har i hvert fald), men jeg har altså været priviligeret (=snotforkælet) nok til først at skulle betale den nu. Og det er jo også kun fair. Det er trods alt mig, og kun mig, der bruger min mobil.
 
Jeg har indtil nu haft Telmore, men når man pludselig selv skal betale, bliver man jo nærig og leder desperat efter billigere alternativer (det er utrolig, så effektiv man kan blive, når man selv skal punge ud). Nu har jeg gentagne gange hørt - og slået væk fra - Onfones r**irriterende radio -og tv-reklamer med Lars Bom i hovedrollen, men jeg har alligevel nået at fange pointen - For 150 kr om måneden får du:
  • 5 timers gratis tale
  • Fri SMS og MMS
  • Gratis opkaldsafgift
Det er da billigt, ikk'? Eller har jeg ikke været grundig nok i min søgning?

4 kommentarer:

  1. jeg overvejer også at skifte - netop til on fone. Nu hvor jeg ikke har min mors fastnet telefon at nasse på, så ryger der pludselig en del penge til opkald, og tror umiddelbart ikke det kan gøres billigere, i hvert fald ikke med det forbrug jeg har (:

    SvarSlet
  2. Nej, vel? Man kunne også få en billigere pakke for kun 99,- og så med 2 timers tale i stedet for 5, har jeg lige set. Det kunne være, man skulle tage den?

    SvarSlet
  3. Onfone stinker don't go there....
    Også selvom I skulle finde Lars Bom jum jum.... :)

    SvarSlet