lørdag den 2. oktober 2010

Tip til alle slikmunde

Jeg har en virkelig dårlig vane med at spise alt for meget slik. Efter hvert måltid MÅ jeg bare ha' et stykke chokolade eller noget andet sødt. Kender I det?

Nu er jeg så heldig at kende dejlige Anne Bech, som ved alt om træning og kost. Hun træner bl.a. Mascha Vang og Paprika Steen - og de ser da meget godt ud, ikk'? Jeg fortalte hende om mit ønske om at tabe mig, og vi snakkede længe om kost, og at det altså ikke nytter noget at fjerne noget, som betyder så meget for en (som chokolade jo gør for mig - sørgeligt, i know) - man er simpelthen nødt til at erstatte det med et sundere alternativ. Hun hev straks "björnsted" 85% chokolade frem og foreslog mig det som et sundere alternativ til den sædvanlige Marabou. Den  fås i Netto til kun 16 kr! Det er jo et fund!

Tip: Skyl evt. ned med te (grøn te eller andet sundt - jeg har i øvrigt hørt, at grøn te kun er sundt, hvis man hælder 80 grader varmt vand på, ellers dræber man det sunde?) - så smager det ikke så bittert ;)

Det er altså okay at synde - bare med det rigtige slik!


Således ser vidunderet ud!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar