lørdag den 23. oktober 2010

Seje Nina, gjorde det; indtog London!

I forbindelse med at jeg er flyttet til London for det næste års tid, har Julie pænt spurgt om jeg havde lyst til at lave nogle indlæg her til bloggen omkring livet i den hektiske engelske hovedstad.

Hvor skal jeg starter? London: Der sker jo altid noget og livet står aldrig stille. Kliché - Jep, men noget skal 8 millioner indbyggere (hvoraf størstedelen er medie-, promotionfolk og unge ultimative party-addicts) finde på at lave hver dag. Desuden skal turisterne da underholdes! Ej at forglemme os 120,000 tørstige studerende, der skal hældes drinks på. Altså går livet i London ikke helt stille for sig, hvilket godt kan mærkes efter knap 2 måneder med permanent søvnunderskud og deltidstømmermænd.

Men før jeg begynder med mit Londoneventyr, vil jeg lige kort introducere mig selv..
Jeg er 19 år og har lige afsluttet gymnasiet. Under modeugen mødte jeg Julie til Rosa Bryndis' show, hvorefter vi afsluttede modeugen med manér; højt hår, regnvejr, bare tæer og masser af gratis drinks ;)
Det er snart to måneder siden flyttede jeg til London, hvor jeg studerer, og regner med at gøre det et års tid, grafisk design på London College of Communication. Jeg vil løbende forsøge at opspore og afsløre Londons helligste insider-tips gennem mit studie, festliv, shopping, og hvad jeg ellers er heldig at støde ind i.

'Cause charing is caring!
Håber det kan bruges! Enjoy :) Xxx (the London style) Nina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar